بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته این نمایشگاه با حضور 286 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین و جمعی از مسئولین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه 286 شرکت داخلی و شرکت خارجی، نوین‌ترین تولیدات و خدمات خود را از 14 تا 17 اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران طراحی شده ارائه و از ساعت 9:00 تا 16:00 برای بازدید در معرض دید علاقه‌مندان و فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی قرار می‌دهند.

در این نمایشگاه که 279 شرکت داخلی و 14 شرکت خارجی از 7 کشور آلمان، فرانسه، سوئیس، روسیه، ویتنام، ترکیه و هند حضور دارند شرکت‌های داخلی و خارجی محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های محصولات شوینده، پاک کننده، سلولزی و مواد اولیه مرتبط، محصولات آرایشی، بهداشتی، رنگ مو، عطر، ادکلن و اسپری، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان و ناخن، لوازم آرایشگری، آرایشگاهی و کلینیک‌های زیبایی، اسانس ها، مکمل ها و مواد اولیه واسطه ای، خوشبو کننده هوا، حشره کش، واکس و مواد اولیه مرتبط، محصولات محافظتی کودک، محصولات ماساژ و اسپا، ماشین‌های پر کن، بسته بندی، ظروف، دستگاه‌های نظافتی و قطعات وابسته، تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزر درمانی، تشکل‌های مرتبط، مراکز علمی، تحقیقاتی و نشریات تخصصی،کلینیک زیبایی، بهداشتی و خدمات مشاوره‌ای را به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

در این دوره از نمایشگاه مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته شرکت‌های دانش بنیان مشارکت بالایی داشته‌اند و جدیدترین محصولات خود در حوزه دانش‌بنیان را در معرض دید عموم قرار داده اند.

شرکت امیدان تجارت اروند که در این نمایشگاه در سالن میلاد، غرفه شماره ۲۰ را در اختیار خود داشت، حضوری قدرتمند و مثمر ثمر را در این رویداد به نمایش گذاشت. در این رویداد، بسیاری از بلاگرهای معروف فضای مجازی، معاونین ریاست محترم جمهوری و همچنین افراد شاخصی از بازیگران،‌ هنرمندان و ورزشکاران کشورمان از غرفه بازدید نمودند.

در روز آخر این نمایشگاه غرفه شرکت امیدان تجارت اروند پذیرای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بودند و با حضور ایشان رونمایی از محصول عطر استقلال صورت پذیرفت.